Tuesday 8 July 2014

KENANGAN DENGAN MEAL SHAKES


ASSALAMUALAIKUM SEMUA....

Hari demi hari telah berlalu....
Peristiwa semalam dijadikan iktibar, sempadan, kenangan.....
Hari ini dan seterusnya kita lalui dengan indah....dengan penuh pengisian....

Masih ingat lagi 6bulan yang lepas (lebih kurang lah ye) saya begitu bosan, rungsing, takut... Apa yang saya bosankan? rungsingkan? takutkan? saya takut nak pergi klinik kesihatan/ desa.. 

Sebab ape? saya bosan dibebel, diherdik kerana ke2-2 anak saya kurang berat badan,, dalam line kuning nak kemerah... Anak2 saya kurang makan...

Sudah bermacam jenis vitamin/ supplement sy bagi tapi xberjaya menaikkan selera anak saya untuk makan.




Saya google cara nak naikkan selera makan kanak-kanak...dari cara tradisional hingga lah kepada supplement. saya jumpa pasal MEAL SHAKES... memang menarik dan saya ingin cuba untuk anak saya...

Selepas mengetahui harganya saya berfikir 2x.. dipendekkan cerita saya nampak produk SHAKLEE diwall fb saya. Rupenya sepupu saya jual produk ni. selepas berbincang dengan suami dan sepupu akhirnya saya join ahli SHAKLEE dengan bermodalkan RM65. 

Sekarang saya rasa sangat berbaloi dengan pelaburan saya. Anak2 saya sudah selera makan. berat dah bertambah, xperlu lg pergi klinik sebulan sekali...YAHOOOO...!

Ummi2, ibu2, mama2 yang ada masalah macam saya cubalah meal shakes. In Sha Allah membantu.



Boleh klik DISINI untuk mendapatkannya.


 ATAU

BOLEH WASSAP UMMI 012-945 8843

KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN

Your Trusted's Shaklee Independent Distributor (1102897)
Area Terengganu (COD Kuala Terengganu-Mydin,Giant, Gong Badak(Giant),Manir)

Jangan risau ummi juga lakukan penghantaran ke seluruh malaysia melalui Poslaju/GDex.

0 comments:

Post a Comment

 

SILA KLIK

Blogroll

LIVE TRAFFIC